Turbopunjači

servis, reparacija, prodaja i oprema za servisiranje

Kao alternativu popravku Vašeg turbokompresora nudimo već reparirane turbokompresore po cijeni samog servisa (uslov je da nam ostavite vaš neispravni turbokompresor).

Druga alternativna opcija je da VAm dobijete novi turbo kompresor, a vi nama ostavite svoj neispravni i platite razliku u cijeni.

Pokreni video

Kod ugradnje novog ili repariranog turbopunjača OBAVEZNO se treba pridržavati se sljedećih uputa:

Prije - Reparacije Posle reparacije
  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • 6.
  • 7.
  • Napomena

Prije ugradnje zamjenskog turbopunjača treba utvrditi i ukloniti uzrok kvara prethodnog turbopunjača.

Prije ugradnje potrebno je provjeriti kompletan sistem turbopunjača. Sve ulazne i izlazne cijevi turbopunjača (ulje, zrak, auspuh i voda) moraju se provjeriti zbog brtvljenja, prljavštine i začepljenja.

Motorno ulje i filteri moraju se unaprijed zamjeniti.

Ukloniti sve zaštitne čepove sa turbopunjača.

Prije ugradnje turbopunjača na ulaz ulja uliti najmanje 20 ml specijalnog ili novog motornog ulja, ručno okrečući osovinu (Sl.1). 

Prilikom spajanja cijevi za ulje nikada nemojte koristiti tekuća brtvila (Sl.2).

Nakon postavljanja turbopunjačapokrenite motor i pustite ga da radi u praznom hodu 2-3 minute prije povečanja brzine.
Tijekom praznog hoda provjerite sve priključke i brtve (Sl.3).

Sve eventualne opravdane reklamacije priznajemo isključivo pod uvjetom da je ugradnju turbine obavila stručno osposobljena osoba !

P O Z O R ! Na mehanička oštećenja uletom stranog tijela u usis ili ispuh ili oštećenja nečistim uljem punim opiljaka kao i nepodmazivanjem turbine zbog začepljenosti dovoda ulja u turbinu a slike takvih oštećenja možete vidjeti na priloženim fotografijama GARANCIJU NE PRIZNAJEMO !!!!

Kvarovi turbopunjača:

Pomoć u otkrivanju čestih kvarova na turbopunjaču i pružanju savjeta o tome kako spriječiti pojavu kvarova u budućnosti, dole navedene informacije naglašavaju najčešće načine pristupa i analizi kvara.

Šta uzrokuje kontaminaciju ulja?

    1. Ako je filter za ulje blokiran / oštećen ili se koristi filter ulja slabe kvalitete;
    2. Višak vlage može dovesti do prijevremene razgradnje ulja;
    3. Velika količina ugljika u motoru može brzo kontaminirati novo ulje.

Kako spriječiti kontaminaciju ulja?

    1. Korištenjem novih motornih ulja i filtera pomaže smanjenju rizika;
    2. Zamjensko ulje mora biti odgovarajuće za motor;
    3. Zamjena ili čišćenje ulaznih cijevi za ulje i linijskih mikrofiltera.

Šta uzrokuje overspeeding?

  1. Izmjene na motoru, uključujući „čipovanje“ ili „prekomjerno ubrizgavanje goriva“;
  2. Nestalan protok zraka u turbopunjaču - to može biti uzrokovano kidanjem
    crijeva za zrak, njegovim potpunim odvajanjem, ograničenjima u filteru za dovod zraka ili cjevovodu;
  3. Wastegate ili VNT mehanizam nije ispravno podešen;
  4. Istrošene dizne / injektori;
  5. Postavljanje neodgovarajuceg turbopunjača;
  6. Gubitak signala SREA ili REA sa ECU ili VNT jedinicom.

Uzroci nedostatka ulja?

  1. Loše održavanje filtera za ulje;
  2. Nedovoljno ulja u karteru;
  3. Upotrijebljena je pogrešna brtva na dovodu ulja, što dovodi do ograničenja u protoku ulja;
  4. Oštećeni, blokirani ili niskokvalitetni filteri ulja

Prevencija oštećenja turbopunjača:

  1. Nizak pritisak dovoda ulja, uvijek provjerite da li su pritisci ulja uredu;
  2. Izbjegavajte korištenje silikona na uljnim brtvama jer se lako mogu odvojiti i blokirati prolaze za ulje;
  3. Očistite ili zamijenite cijevi za dovod ulja kako biste uklonili naslage ugljika ili mulja.

Znakovi oštećenja stranim tijelom:

  1. Savijanje ili kidanje kompresora ili lopatica turbine;
  2. Rupice i oštećenja na vrhu kompresora.

Šta uzrokuje oštećenja stranim tijelom?

  1. Ako je filter zraka oštećen (ili neispravan), slabe kvalitete ili nedostaje, predmeti će biti usisani u usisnik zraka turbopunjača;
  2. Ostaci, dijelovi od prethodnog kvara turbopunjača;
  3. Polomljeni dijelovi motora npr. ventil, dizna.

Prevencija oštećenja turbopunjača:

  1. Osigurajte da nema ostataka ili komadića motora od prethodnog kvara na turbopunjaču;
  2. Upotreba novih brtvi pomaže u sprječavanju raspadanja brtve i osigurava savršeno brtvljenje;
  3. Provjerite jesu li crijeva za zrak očišćena od začepljenja ili labavih predmeta.

Znakovi puštanja ulja:

  1. Plavi dim iz izduvnog sistema;
  2. Crni dim iz izduvnog sistema;
  3. Ostaci ulja u kućištima kompresora / turbine.

Uzroci puštanja ulja na kraju kompresora:

  1. Blokada ili ograničenja na usisnoj cijevi, crijevu ili filteru za usis zraka mogu stvoriti vakuum, što uzrokuje curenje ulja u kućište kompresora;
  2. Usisna crijeva ili crijevo interkulera oštećeno.

Uzroci puštanja ulja na kraju turbine:

  1. Propuštanje unutar ispušnog sustava;
  2. Začepljen kućište ležaja;
  3. Propuštanja u sustavu povrata ispušnih plinova (EGR).

Uzroci puštanja ulja na strani kompresora i turbine:

  1. Uzastopno gašenje vrelog motora dovodi do naslaga ugljika u središnjem kućištu turbopunjača;
  2. Fizička oštećenja rotirajućih dijelova turbopunjača i oštećenje ležaja;
  3. Postavljanje neodgovarajućeg turbopunjača;Začepljenja u odvodnoj cijevi ulja.

Prevencija oštećenja turbopunjača:

  1. Provjerite jesu li sistemi za odvod zraka i ulja očišćeni i odblokirani;
  2. Provjerite ispušni sustav kako biste bili sigurni da nema puštanja;
  3. Osigurajte da DPF i katalizator nisu blokirani.

Primjeri kako može doći do curenja ulja:

  • Prvi primjer
  • Drugi primjer
  • Treći primjer
  • Četvrti primjer
  • Peti primjer
  • Sprečavanje budućeg curenja ulja:

Ako dođe do začepljenja, savijanja, uvrtanja ili djelomičnog začepljenja u povratnoj cijevi za ulje, to će uzrokovati porast pritiska ulja u kućištu ležaja, što će rezultirati curenjem iz krajeva turbine i kompresora.

Ako je nivo ulja previsok, nigdje neće doći do protjecanja ulja, što uzrokuje povećanje pritiska ulja u kućištu ležaja. To će uzrokovati curenje ulja iz turbine i kompresora.

Ako je razina ulja viša od one koju je odredio proizvođač motora, to može uzrokovati da se ulje pomjeri nazad do povratne cijevi za ulje radom radilice, ograničavajući protok. To će uzrokovati puštanje ulja iz turbine i krajeva kompresora.

Ako dođe do gubitka ili povećanja pritiska na kraju kompresora ili na kraju turbine, to će uzrokovati curenje ulja na kraju turbine ili kompresora.

"loše karike" i "loše stubline / kućište radilice" uzrokuju isti slučaj, povećavaju pritisak u karteru.Što utiče na protok ulja iz turbine u karter i djeluje kao ograničenje na odvodnu cijev ulja, uzrokujući da turbopunjač propušta ulje na kraju turbine ili na kraju kompresora.

      1. Provjerite jesu li sistemi za odvod zraka i ulja očišćeni ili odblokirani;
      2. Provjerite ispušni sistem kako biste bili sigurni da nema puštanja ispušnih plinova;
      3. Ne koristite silikone na uljnim ulazima/izlazima jer se lako može odvojiti i blokirati prolaze za ulje;
      4. Osigurajte da DPF (filter krutih čestica) i katalizator nisu blokirani;
      5. Koristite ispravne dihtunge i gumice;
      6. Koristite samo standardno originalno kućišta turbine i kućište kompresora;
      7. Provjeriti nivo ulja i pritiska.

Prodaja novih TURBOPUNJAČA: