DPF filteri
PROFESIONALNO ČIŠĆENJE DIESEL PARTIKULARNIH FILTERA (DPF/FAP) I SCR KATALIZATORA
PROFESIONALNO ČIŠĆENJE DIESEL PARTIKULARNIH FILTERA (DPF/FAP) I SCR KATALIZATORA
Turboactiv posjeduje najnoviju opremu za pranje i čišćenje partikularnih filtera putničkog i teretnog programa
- Vrijeme pranje od 60 do 120minuta
- Bez rezanja i varenja
- Ekološki prihvatljiva metoda čišćenja
- Test prije i poslije čišćenja
Oprema koju posjedujemo u potpunosti automatski vrši proces pranja, automatski bira najbolji mogući način čišćenja DPF-a na osnovu testa zaprljanosti.
PROCES ČIŠĆENJA VAŠEG DPF-A
- Vizuelna inspekcija filtera
- Test zaprljanosti filtera sa štampom rezultata
- Čišćenje DPF-a
- Sušenje
- Test čistoće filtera sa štampom rezultata
- Pakovanje i otprema
Čiščenje DPF-a na vrijeme može značiti i 90% manju cijenu u odnosu na kupovinu novog.
NESTRUČNO GAŠENJE DPF-A I VELIKA ZAČEPLJENOST MOŽE IZAZVATI SLEDEĆE POSLEDICE:
- stradanje turbine
- smanjenje snage motora
- veliku koncetraciju kancerogenih čestica
- previsoka temperatura izduvnih gasova
- Osigurajte svom limenom ljubimcu bolji rad motora!
- Uskoro se očekuje primjena novog zakona koji će onemogućavati registraciju vozila sa uklonjenim DPF-om
DPF je skraćenica za Diesel Particulate Filter, odnosno radi se o filteru čestica koja je u proizvodnji automobila obavezna od 2009. godine, mada je neki proizvođači na svojim vozilima imaju i godinama ranije.
- Kao što mu i samo ime kaže, radi se o filteru koji je namijenjen dizelskim motorima, a postao je standardna komponenta kako bi vozila ispunila Euro 5-6 norme.
- Smanjuje emisije štetnih plinova koje se emitiraju sagorijevanjem dizela za čak i do 80 posto.
- DPF filter ima zadatak smanjenja štetnih plinova , sprečava izbacivanje štetnih plinova iz vozila te mu je funkcija da zarobljava čestice čađe koje bi se inače ispustile iz automobila.
- Svaki filter, kako bi dobro radio i vršio optimalno filtriranje, potrebno je redovito čistiti kako ne bi došlo do zagušenja motora.
- Proces čišćenja naziva se regeneracija, a izvodi se tako da se pod visokim temperaturama tretira sakupljena čađa te se na taj način pretvori u malu količinu pepela koja se odbaci iz sustava.
- Ukoliko se konstantno ignorira lampica DPF filtera, njegova začepljenost može dostićii visokih 75 posto te se može upaliti i lampica koja signalizira grešku na motoru, a također može doći i do većih kvarova na samom motoru ukoliko se dugo ignorira problem.
- Životni vijek DPF-a ili FAP-a jednak je životnom vijeku automobila ukoliko se o njemu dobro brinemo.